dissabte, 24 de febrer del 2007

BUTLLETÍ 17 (24-2-2007)

CONCURS DE RETALLS I NOVILLADA
CONCURSO DE RECORTES Y NOVILLADA
El passat dissabte 17 de febrer es celebrà al Recinte Multiussos convertit en Plaça de Bous un Concurs de Retalls al qual participaren retalladors de diversos punts d´Espanya així com alguns de locals. Hi hagueren algunes enganxades, encara que la més important fou la rebuda per César Palacios d´Almassora el qual fou cornetjat pel bou. Aquest concurs fou organitzat per "EL CAMPILLO" de Ribesalbes. Al dia següent tingué lloc al mateix escenari una novillada amb picadors que fou lidiada per Alejandro Rodríguez, noviller de Les Useres; Vicente Prades, d´Onda; i Vicente Gómez "Guerrita", d´Onda. Rodríguez i Prades vàren eixir per la Porta Gran mentre que Vicente Gómez "Guerrita" va aconseguir una orella i una forta ovació en el dia del seu retorn després de 7 anys anyullat de les places. Ramaderia: TORREESTRELLA.
El pasado sábado 17 de febrero se celebró en el Recinto Multiusos convertido en Plaza de Toros un Concurso de Recortes en el cual participaron recortadores de diversos puntos de España así como algunos locales. Hubiern algunas cojidas, aunque la más importante fue recibida por César Palacios de Almazora el cual fue corneado por el toro. Este concurso fue organizado por "EL CAMPILLO" de Ribesalbes. El día siguiente tuvo lugar en el mismo escenario una novillada con picadores que fue lidiada por Alejandro Rodríguez, noviller de Les Useres; Vicente Prades, de Onda; i Vicente Gómez "Guerrita", de Onda. Rodríguez y Prades salieron por la Puerta Grande mientras que Vicente Gómez "Guerrita" consiguió una oreja y una fuerte ovación en el día de su retorno después de 7 años alejado de las plazas. Ganadería: TORREESTRELLA.

SENY ONDER
"SENY ONDER"
Anit fou lliurat a Lolita Moreno el guardó del Seny Onder que organitza l´Ateneu Cultural i Mercantil d´Onda en un acte que es va celebrar als Salons Princesa.
Anoche fou otorgado a Lolita Moreno el premio del "Seny Onder" que organiza el Ateneo Cultural y Mercantil de Onda en un acto que se celebró en los Salones Princesa.

LLISTA PSPV ONDA
LISTA PSPV ONDA
El passat dissabte es va donar a conèixer la llista que el PSPV-PSOE presentarà a les eleccions locals del proper 27 de maig. En ella segueix com a cap de llista l´actual alcalde Enrique Navarro i com a segona Lidon Adelantado; de tercer l´actual regidor de Dinamització Social, Juan Miguel Salvador. Alguns habituals a les últimes llistes no es presenten com José Miguel Poles Morte, Antonio López Marín de Robles o Ana Lisa Ripollés Heredia. Molta gent jove i noves cares per a la llista socialista local. L´actual regidor de Seguretat Ciutadana, José Martínez Belloso, es presenta com a últim de la llista.
El pasado sábado se dio a conocer la lista que el PSPV-PSOE presentará en las elecciones locales del próximo 27 de mayo. En ella sigue como primero de lista el actual alcalde Enrique Navarro y como segunda Lidon Adelantado; de tercero el actual concejal de Dinamización Social, Juan Miguel Salvador. Algunos de los habituales en las últimas listas no se presentan como José Miguel Poles Morte, Antonio López Marín de Robles o Ana Lisa Ripollés Heredia. Mucha gente joven y nuevas caras para la lista socialista local. El actual concejal de Seguridad Ciudadana, José Martínez Belloso, se presenta como último de la lista.

VISITA DE JOAN COTINO
VISITA DE JOAN COTINO
Ahir divendres 23 de febrer visità la nostra ciutat el conseller d´Agricultura, Pesca i Alimentació Joan Cotino el qual va donar una ponència sobre els regadius a la seu de la Caixa Rural d´Onda (Carrer Vall d´Uxò, 2).
Ayer viernes 23 de febrero visitó nuestra ciudad el conseller de Agricultura, Pesca y Alimentación Joan Cotino el cual dio una ponencia sobre el riego en la sede de la Caja Rural de Onda (Calle Vall d´Uxò, 2).

XARRADES CREU ROJA
CHARLAS CRUZ ROJA
La Creu Roja Onda està realitzat unes xarrades informatives sobre primers auxilis als institus i col·legis de secundaria de la nostra ciutat. Inclou una explicació teòrica i després una demostració pràctica de l´explicat.
La Cruz Roja Onda está realizando unas charlas informativas sobre primeros auxilios en los institutos y colegios de secundaria de nuestra ciudad. Incluye una explicación teórica y después una demostración práctica de lo explicado.

CE ONDA
CD ONDA
El passat diumenge el Club Esportiu Onda caigué derrotat al Camp Municipal de La Serratella front al Crevillent pel resultat de 1-2. El gol per a l´Onda fou obra d´Ander i els del Crevillent de Raül i d´Andrés.
El pasado domingo el Club Deportivo Onda cayó derrotado en el Campo Municipal de La Serratella frente el Crevillente por el resultado de 1-2. El gol para el Onda fue obra de Ander y los del Crevillente de Raúl y de Andrés.

PROGRAMACIÓ DISSABTE 24 ONDATEVE-POPULAR TV
PROGRAMACIÓN SÁBADO 24 ONDATEVE-POPULAR TV
10,00: La Biblia (Dibuixos Animats)
12,00: Àngelus i Santa Missa
13,00: Frente a frente
14,00: Corto pero intenso
14,30: Informatiu Migdia
15,00: Concursar con Popular
15,30: Protagonistas de la Historia (Dibuixos Animats)
16,00: La Casa de la Pradera
17,00: L´Entrevista
18,00: Vila-Real CF TV
19,00: La Ciutat al Dia
03,55: Palabra de Vida

FARMÀCIA DE GUÀRDIA
FARMACIA DE GUARDIA
Del 26 de febrer al 4 de març / Del 26 de febrero al 4 de marzo
REMIGIO MARCO PEIRÓ (Avinguda del País Valencià, 38)
REMIGIO MARCO PEIRÓ (Avenida del País Valenciano, 38)

COPYRIGTH 2007
http://interondainfo.blogspot.com
http://grupomasinfi.blogspot.com